♥ I lördags

.. shoppade jag tillsammans med min far. Det vi var ute efter var lite grejer till student + bal. Hittade en vit tröja som jag ska ha på studenten, om det blir lite kallt. Fast den gjorde sig inte bra på bild, så den får ni inte se.


Örhängen, diadem, armband och halsband från Glitter. Ska ha detta till studenten, fast armbandet ska jag ha på balen också.


Gliss hårinpacking och värmeskyddande


Sjal från White. Märket Only


BH från Lindex.


Btw, varför finns det inga snygga bhar i större storlekar? Eller ja, det finns ju men de kostar ju ungefär en miljon. På Lindex har de skitfina bhar, men största storleken på de fina är C. Alla de över C är oftast vita, svarta eller hudfärgade. Och inga mönster, spets eller annat. Tråkigt!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback