♥ Lördag

Hejsanhoppsan bloggen. Lördag idag, skönt! Har jobbat hela dagen och slutade nu för en liten stund sedan. Så fort jag kom innanför dörren till lägenheten såg jag en vas. Tittade lite längre upp och fick syn på 10 väldigt ljusrosa rosor. Min älskling is the shit!

Ikväll ska vi ut och äta på restaurangen La Copita. Har hört att de har väldigt god mat. Spansk mat tror jag det är. Efter det kanske vi ska gå på bio. Jag ska försöka få honom att skita i bion och åka hem och kolla på Eurovision. Men enligt honom är det bara tjejer som kollar på det. Ja, och? sa jag då. Hm ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen, har bord klockan sju så jag ska börja fixa mig nu. Ciao!

Anonym:

åh, vad gulligt! fusk, jag vill också få blommor! ^^


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback