♥ Måndag

Sista riktiga veckan i skolan. Ever. Om man ens kan kalla den riktig. Betygen sattes idag, så vi kommer nog inte ha så mycket lektioner, iallafall inte några där något viktigt  händer.

Så vad har hänt idag? Kom till skolan klockan åtta för att göra bokföringsprov. Gick suveränt, blir godkänd i projekt och företagande nu! Yes ;) Efter det var det vett&etikett-kurs, något som de flesta på Viskastrand verkar behöva... För några år sedan kastade vissa runt potatis på balen. Inte uppskattat! Efter den kursen skulle vi på danskurs. Så nu har jag lärt mig att dansa vals. Haha, klockrent.

Efter dansen åkte jag och Ida ner till stan för att sola, men jag hade glömt mitt solkort hemma. Får se till att smörja mig med b.u.s ikväll och sola imorgon. Måste vara brun till balen ;)

Ikväll har jag kollat tv och färgat mitt hår + mitt löshår. Som jag nu kom på att det ligger ju i en inpackning, ska gå och skölja ur det nu! Ha det fint

Elin [ n e v n a r i e n ]:

sv: nej fan vad kul! 3e juni? :)

Elin [ n e v n a r i e n ]:

Haha fan det är nog min räknare som är cepe för jag har skrivit in tredje juni som datum :P

2008-05-27 @ 15:08:29
http://nevnarien.se/

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback