♥ Måndag

Hejsan bloggen! Vad tyckte ni om mitt bildkollage då? Man kan inte få för mycket av det goda, right? ;)

Måndag idag, vilket innebär en ny vecka. Känns faktiskt helt ok! Nu är det inte många dagar kvar till student + bal. Underbart! Hoppas bara det blir lite varmare till dess.

Idag har jag varit i skolan, men har bara haft en lektion. Började klockan tio med prov i religion som faktiskt gick rätt så bra, fast det var så tråkigt att plugga igår. Efter det så slutade jag, så jag gick in till stan med Ida och sen gick jag och solade. Har ägnat resten av dagen åt att titta på ett dubbelavsnitt på DH och så har jag även städat mitt rum. Det behövdes, kan jag lova! Haha.

Nej, nu är det dags för X-effect på MTV. Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback