♥ Söndag

Halloj bloggen! Som vanligt har det blivit helkass uppdatering nu på söndagar. Men tar igen det genom att blogga extra mycket idag, hehe!

Helgen har varit lugn och fin, som ni kanske märkt. Men jag gillar det, faktiskt. Haha, partyprincess no1 tycker om att ha en lugn helg. Hehe, så det kan bli.

Marcus åkte hem idag, och jag skulle egentligen plugga. Imorgon är det det sista provet (någonsin?). I religion, iallafall. Men har inte börjat plugga än och hittar inte min bok. Haha, hur ska detta gå?! Får läsa lite i papprerna jag har iallafall.

Annars ikväll blir det att titta på förnedrings-tv även kallat Sanningens Ögonblick. Får försöka plugga i reklamen, haha. Ska även försöka hinna se den nya filmen, What Happens In Vegas med Ashton Kutcher och Cameron Diaz. Den är nog bra!

Ha en braaao kväll! Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback