♥ Torsdag

Hallå allesammans.
Har inte kunnat blogga tidigare idag eftersom att vi har varken Internet eller varmvatten hemma. Tydligen håller de på och lagar något i närheten så det är därför...

Är nu iallafall på jobbet, mamma kom och hämtade mig och släppte av mig här för en liten stund sedan. Jobbar till halv fem... Har ingen aning om vad jag ska göra efter det, men jag vill ut i solen! Äta glass. Mm.. Malvina går på någon konstig diet så hon vill nog inte äta glass. Men ska försöka tvinga henne ändå.. Hehe.

Gårdagen var rolig. Det var trekamp i skolan och Viskastrand förlorade. Haha, men kul var det. Efter det gick jag och Farre ner till stan för att kolla på kostym till honom som han ska ha på balen. Hittade en riktigt snygg kombination på MQ och tjejen som hjälpte oss var helt underbar. Nu ska jag pluggaaaa! Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback