♥ Utmanad

Utmanad av Marina

Regler
sätt på din musik så att det spelar blandat
klicka på nästa knappen efter varje fråga
använd sångtiteln som svar på frågorna

1. Hur mår du idag?
Candy Shop
2. Kommer du komma långt i livet?
Wanna be startin somethin
3. Hur ser dina vänner dej?
Sweetest girl
4. Kommer du gifta dej?
Fix you
5. Vad är ditt livs themesong?
Too little too late
6. Vad är ditt livs historia?
Imagine
7. Hur är skolan för dej?
When I'm gone
8. Hur kan du komma framåt i livet?
With every heartbeat
9. Hur kommer imorgon vara?
Längst fram i taxin
10. Vad är det bästa med dina vänner?
Superior
11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Just a lil bit
12. Vilken låt beskriver dig bäst?
Love is wicked
13. Hur är det med ditt liv?
With you
14. Vilken sång kommer spelas på din begravning?
Far away
15. Hur ser världen dig som?
Don't matter
16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
Get me bodied
17. Vad tycker dina vänner om dig?
Hate that I love you
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Fantasy
19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Get low
20. Har du en djup och mörk hemlighet?
Laffy Taffy
21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig?
4 in the morning
22. Hur kan jag göra mig själv glad?
Hollaback girl
23. Kommer jag någonsin ha barn?
Wonderwall
24. Vad är några bra tips till mej?
If you leave me now
25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Somebody's me
26. Vad är min danssång?
Disco Inferno

Cammilla:

sv;: haha jo det var verkligen superroligt !



Vilken är din favorit serie?


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback