♥ Hemma

Nyss hemkommen från en romantisk middag på Oliven tillsammans med min älskling. Hur gott som helst. Men på Oliven är det grekisk mat och därför serveras det väldigt mycket vitlök, tzatziki, aioli och liknande. Jag stinker vitlök i munnen! Haha, älskar smaken men gillar inte riktigt lukten eller eftersmaken...

Tog en taxi hem för vi orkade inte vänta på bussen, så nu är vi inne i värmen igen. Ska kolla klart på Children of men som vi började se på igår. Men som många andra kvällar somnade vi under filmens gång. Klockan 21 blir det Sanningens Ögonblick. Spännande! :)

I veckan som kommer har jag inte mycket planerat, förutom på tisdag då kommer nog mina underbara tjejer hit och kollar på Desperate Housewives hos mig. Kul!

Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback