♥ Måndag

Har precis tryckt i mig en tonfisksallad. Mums!

Idag har jag varit och köpt allt man kan tänkas behöva till julklappsinslagning. Presentpapper, tre olika slags presentsnören, julklappsetiketter och tejp. Har även köpt min första julklapp i år. Passar bra idag eftersom att det är exakt en månad till julafton idag.

När jag kom hem från shoppingen satte jag igång och städade hela lägenheten. Har dammat, dammsugit, svabbat, plockat iordning och torkat. Det tog bara två timmar, så det är skönt. Och skinande rent!

Var nere på jobbet en snabbis, pratade lite med Linda och tog med mig fem tjejfilmer hem. På måndagar går det så dåliga program på TV så lika bra att ha en kväll fullspäckad med tjejfilmer.

Nu är det 2 ½ Men :)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback