♥ På jobbet...

Står i kassan på Hemmakväll idag. Hade stängning igår och öppning idag.

Igårkväll, efter jobbet, var jag bara hemma och kollade på Dumbo. Underbar film med mycket nostalgi! En rolig grej är att när Dumbo får hicka och ska dricka vatten ur en hink, så börjar han hicka ännu mer och blåser bubblor ur snabeln. Det visade ju sig att det var antagligen öl i den här hinken och Dumbo blev en aning onykter. Men när jag var liten trodde jag att det var diskmedel han fick i sig, och på så vis kunde han blåsa stora bubblor, små bubblor och fyrkantiga bubblor.

Så roligt när man kommer på  hur man uppfattade filmer när man var liten för att sedan se om den nu i vuxen ålder och komma ihåg hur det var. För övrigt så gjordes filmen Dumbo år 1941. Det var innan vi ens hade TV i Sverige.

Måste också passa på att tipsa några av mina vänners bloggar (märkte precis nu att det är jättemånga som börjat blogga, och jag har missat dem!)

Frida, Millan, Thess och Helena.
Bilder på allihopa hittar ni även i ett inlägg lite längre ner på min blogg. Underbara tjejer! :)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback