♥ Sushi!

Jag har fastnat totalt för sushi. Äter det minst en gång i veckan.. Alldeles nyss åt jag min veckokvot av sushi. Mums!

Är på mammas jobb och putsar lite på CV+personligt brev. Dags att söka jobb! Igår var Frida, Thess och Millan hemma hos mig och kollade på Desperate Housewives. Mysigt var det, men just detta avsnittet var faktiskt inget vidare...

Vi hörs kanske senare! Ciao

Ms Sunshine:

sushi is the shit. jag har ätit det minst en gång i veckan sen jag var 18 år. gud... vad länge ränkar efter



tack för tipset om pms, pinglan! =) får ta och söka för det och se om jag också kan få nåt mot det, om det blir så påfrestande igen. blir ju bara så här galen av p-piller. utan hormonerna, när jag bara är "mig", är jag hel-lugn.



kul att du skriver igen! =)

kramar

Helena:

Du är söt kaka!



Om du vill kan du också få vara di Leva :)

2008-11-27 @ 14:51:31
http://helenanna.blogg.se/

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback