♥ Goodmorning!

Jobbar på VSP idag, så förvänta er många och knasiga inlägg. Som vanligt då alltså. När jag har tråkigt.

Kollade på Extreme Home Makeover igår. Brukar aldrig titta på det, för det känns så falskt och så uppgjort. Men igår grät jag många tårar under programmet. Det handlade om en kvinna som hade adopterat fyra pojkar varan två hade HIV. Mamman var väldigt engagerad i AIDS-frågor så det här teamet fixade ett nytt hem till henne och även ett camp för hiv-smittade barn. Det var så fint och jag lipade som fan, haha.

Igår var även Fhager och hans tjej hemma hos oss och åt tacos. Jag älskar tacos! Frågar Marcus minst en gång i veckan om vi ska äta tacos, men jag tror att han har tröttnat lite på det. Hehe...

See ya'll later!

Poeten:

Åh- Tacos. Det låter gott. Mja.

Du är allt ett litet neurosfall du:) Kraaam påde


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback