♥ Helgen

Helgen har varit kanonbra. Förra veckan var jag inne i en liten svacka, med lite personliga grejer, men nu efter helgen känns det mycket bättre med allt! Fredagen var det middag med tio kompisar på Jensens Böfhouse. Jättegott! Sedan stressade vi iväg hem till Marcus pappa, där det var lite fest eftersom att Marcus bror kommit dit för att hälsa på. Stannade till halv ett, sen var jag dödstrött så jag slocknade så fort vi kom hem.

I lördags åkte vi till Ikea och köpte bokhylla, köksbord och lite smågrejer. DVD-hyllor köpte vi också. Jättebra, eftersom att våra typ hundra filmer står i högar på golvet. Kvällen spenderades på tjejparty uppe hos Malvina. Malin fyllde år :) Det blev charader den här helgen också, jätteroligt! Igår var man lite bakis, men inte så farligt. Brukar aldrig må dåligt dagen efter. Vi satte iallafall ihop vår bokhylla, köpte fiskar till vårt akvarium och åt pizza. Mm! :) Nu ska jag ner till stan och sola. Ciao!

Loooooolls:

Gud, vad mysigt det låter! :) Kul att allt funkar så bra för er med lägenhet och allt! Vore kul med en fika någon dag! :) KRAM!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback