♥ Onsdag

Gud vad trött jag är! Somnar nästan framför datorn... Jobbar på Newhouse idag, men är inte på lagret den här veckan. Denna vecka sitter jag på kontoret och skriver in nya artikelnummer för Åhlens i datorn. Så monotont, men what the hell det ger lite cash i kassan. Men jag är så trött! ;)

Lillebror fick körkort i måndags så han är ute och kör bil hela dagarna. Vilket betyder att jag får skjuts när och vart jag vill också, och det är bra, hoho.

Lunch nu om cirka en timme. Har med mig ugnsmarinerad falukorv, potatismos och grönsaker. Mm, vad gott. Nej, back to work. Måste bli klar med detta idag. Jobbar på VSP imorgon, men på fredag är jag tillbaks på Newhouse igen. Fan vad jag flänger...


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback