♥ Torsdagkväll

Jag har fett tråkigt! Tråkigt att Marcus jobbar på kvällarna.. Gah. Kom hem från Thess för en stund sedan. Det åskar och blixtrar så det har blinkat till några gånger här hemma. Scaaaary. Funderade på att sätta på en film, men onödigt eftersom att Marcus kommer hem om en timme. Ska också sova snart. Jag ska jobba imorgon! På VSP, the receptionist-jobb, nivet. Hur orkar jag hålla reda på alla jobb? Egentligen skulle jag nog vilja fortsätta med att vara en mångsysslare, älskar att ha mycket och olika saker att göra. Det passar mig perfekt med VSP, Hemmakväll och Newhouse i ett rullande schema. Hehe..

Ska söka ett speciellt jobb imorgon också. Haha ska sluta skriva i bloggen om vilka jobb jag söker för oftast skiter det sig ändå ;) Hoho.

Ciao


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback