♥ Lista

KLÄDER:
Skor:
Mina UGG's! Love them.
Sneakers: Roots.
Jeans: Mina nya från Gina eller mina Lee's.
T-shirt: Hellre linne.
Underkläder: Lindex.

ACCESSOARER
Väska: Hm, jag använder sex väskor just nu. Olika för vad jag är på för humör. En beige som det står "I'M NOT A PLASTIC BAG" på, en liten mörkbrun, en större ljusare brun, en svart, en väldigt grön och en med blommor på.
Plånbok: Nån från Wedins.
Solglasögon: Tappade mina i Norge i somras :(
Klocka: En vit jag fick av Frida&co i födelsedagspresent.
Halsband: Långa med roliga saker på.
Armband: I löööv träarmband.

TEKNIK
Tv: SONY.
Stereo: Vet inte riktigt. Den står i sovrummet, orkar inte gå och kolla :P
Mobiltelefon: Sony Ericson.
Mp3: Har walkman på mobilen.
Dator: Jag måste vara korkad, men jag hittar inte vart det står på datorn vad det är för nåt märke...

BADRUM
Tandkräm: Rosa Colgate.
Tvål: Barnängen
Parfym: Paris Hiltons Can Can. Sååå god!
Hudkräm: Nivea.
Schampo & balsam: Goldwell Color.
Hårprodukt: Hårinpackningar från Gliss och Sunsilk, Osis+ Dust it, Proffs Oceanmist och Taft hårspray.
Medicin: Inga mediciner.
Vitamin: Te?
Huvudvärkstablett: Alvedon eller Magnacyl

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Nejtack
Vin: Gillar inte vin, men måste jag välja så blir det rött.
Bröd: Hönökaka
Choklad: Marabou
Glass: Ben&Jerry's Cookie Dough.

HEMMA
Säng: No idea...
Lakan: Från Ikea :P
Espressomaskin: Dricker inte ens kaffe ^^
Kylskåp: Ointressant.
Porslin: Vitt från Chilli

FÄRDMEDEL
Bil: Mina ben?
Flygbolag: Har bara flugit fyra gånger i mitt liv, så jag bryr mig inte så mycket.
Taxibolag: Gash, jag ringer till alla och så ser vi vem som kommer först, haha.
Cykel: None.

MEDIA
Magasin: Veckans NU! är verkligen bäst.
Tv: Entourage, Desperate Housewives, Gossip Girl, Top Model, Friends.
Dagstidning: Aftonbladet
Sajt: Facebook.com

ÖVRIGT
Frisörsalong: Vivåga
Bank: SEB.
Bensinstation: Spela roll?
Gym: Hahahaaa...


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback