♥ Long time no see

Har hänt lite grejer sedan jag sist skrev. Först var nog soffan. Vår fina nya soffa gick sönder. Jag gick tiill Möbelcity (där vi köpte den) och berättade att den gått sönder och att vi ville ha den lagad. Dom skrattade åt mig och sa att jag hade hoppat i soffan och gjort det med flit så att jag skulle få betala allt själv. Jag förklarade för dem att varken jag eller någon annan hade hoppat i soffan. Varför skulle jag hoppa i vår nya soffa som kostat oss 8000:-? Men de sa att jag ljög för att jag inte ville betala reparationen själv. Jävla idioter alltså! PS. köp aldrig något på Möbelcity. Skitdålig service! DS. Jag och min familj har iallafall tagit kontakt med konsumentverket och allmänna reklamations nämnden, och vi har dem på vår sida. Härligt.

Igår var det mys med min babe. Allt började med att han kom med rosor till mig på¨jobbet. Sweet or what? Sedan blev det middag på restaurang och sedan bio. Såg Patrik 1,5. Jag älskar den! Så bra :)

Nu är jag ¨på jobbet, hade öppning. Riktigt tråkigt faktiskt. Men snart kommer Alex, så då blir det lite roligare.

Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback