♥ På Newhouse...

.. med brorsan! :) Har precis ätit lunch. Blev potatis-och köttfärsgratäng och brorsan var riktigt avundsjuk på min mat idag :P Fick receptet av mamma. Thanks mami!

I helgen blev vi helt klara med vardagsrummet och har hämtat vår snygga, svarta divansoffa, satt ihop soffbord+TV-bord och... köpt en ny tv! :) En 42 tums platt-tv med fullhd. Skitsnygg! Och kanonbra suroundsystem. Blev skitbra! :D

Idag efter jobbet ska lillebror köra mig till Ur&Penn för att min klocka gått sönder (igen), och efter det ska jag åka hem och laga mat (som vanligt.)

Nu ska vi fortsätta jobba, brorsan hälsar ;) Pussochkram

Klicka f?tt st䮧a bilden

Bilder från Newhouse från förra sommaren. Jag, Malvina, Simon, Bea och Ida syns på bilderna här. Riktigt nice ;)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback