♥ Torsdag

Hallå mina vänner! Sitter på VSP just nu, och har gjort det i lite mer än en timme.
Var lite sjuk igår, så jobbade inte på Newhouse men ska tillbaka dit imorgon. På eftermiddagen var jag dock inne i lite affärer och fick med mig några grejer hem. En spetstopp från Lindex och en grå, kort kofta från H&M. Har ännu inte bestämt mig om jag ska behålla den gråa koftan. Vi får se när dagen är slut.

Efter jobbet ska jag till banken och betala för min adressändring. Varför ska man betala för sånt?
Och efter det kommer Natasha ner till stan och så ska vi fika på Café Latte. Ska se om jag får med mig henne hem till mig också. Så tråkigt att vara hemma när Mackan jobbar kväll.

Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback