♥ Friday i'm inlove

Vilken underbar dag det varit idag! Både jag och Marcus har varit lediga idag (Eller ja.. Marcus började jobba kl 16) så vi lånade mammas bil och åkte och hämtade våra utemöbler som har stått hos pappa under vintern. Vi kom hem och gjorde iordning på balkongen och ställde ut dem. Blev supermysigt och jättefint! Nu saknas det bara lite blommor och så :-)

Har också varit nere i stan och ätit lunch, thaimat blev det. Har varit sugen på det hela veckan! Så det satt bra kan jag lova!

Just nu är jag hemma hos pappa och vi ska äta nu. Kyckling, självklart eftersom att det är fredag! Jag sitter vid matbordet och pappa tjatar att jag ska flytta datorn så att han kan duka, så nu är det dags att sluta skriva!

Ciao



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback