♥ Lista

STEG 1
Namn: Alexandra
Födelsedatum: 2 juni
Födelseplats: Borås BB
Bor: Borås
Ögonfärg: Gröna (bruna linser ;) )
Hårfärg: Mörkbrunt
Längd: Hm. 1.68 och en halv.
Skostorlek: 37.5
Civilstatus: Väldigt mycket upptagen
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Tvilling
Kär: Oh, ja :)

STEG 2
Skor som du bar idag: Vita ballerinas
Dina svagheter: Lite naiv
Rädsla: Hm. Döden skrämmer mig. Och att alla dör utom jag.
Målsättning: Att bli rik. Familj.

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Är det redan morgon?
När du somnar: Somnar oftast framför TVn, så hinner inte tänka så mycket

Steg 4
Pepsi eller Coca Cola: Inget
McDonalds eller Burger King: Helst inget där heller
Adidas eller Nike: Nike
Lipton ice tea eller Nestea: Lipton
Choklad eller vanilj: Choklad, lätt!

STEG 5
Svär du: Ja., tyvärr. Fast inte så mycket.
Sjunger du: Baqra när jag är ensam.... Eller vill reta Marcus ;-)
Duschar du varje dag: Duschar varje dag, tvättar håret 3 ggr i veckan.
Gillar du skolan: Jag gillade skolan.
Tror du på dig själv: Ja
Kommer du överens med dina föräldrar: Always :-)

STEG 6
Har du under den senaste månaden?
Druckit alkohol?: Yes
Rökt?: Ja
Shoppat?: Såklart
Ätit en hel ask müsli: Nej
Ätit sushi?: Mm, ja!
Stått på scen?: På Harrys?
Skejtat?: Nej
Bakat?: Nix
Stulit något?: Inte det heller, nej

STEG 7
Har du någonsin?
Däckat eller varit jättefull? Jo, jättefull har jag varit.
Blivit kallad hora? Ja
Blivit nerslagen?: Ja

STEG 8
i framtiden..
Namn på barn?: Joel, Melina, Meo, Milo.
Hur vill du dö?: Jag vill inte dö?
Vad vill du bli när du blir gammal: Rik

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Mina allra, allra närmaste.
Antal piercnings: Jag har fem hål i öronen :-)
Antal tatueringar: Inga. Har inte hittat nåt jag vill ha på kroppen i resten av mitt liv.
Hur många gånger du varit med i tidningen: Har haft ett par insändare. Har nog varit med på bild ca 5 gånger?
Antal saker jag ångrar: Jag ångrar inget! :-)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback