♥ Imorgon smäller det!

Imorgon blir jag en elev igen! Det känns spännade, nervöst och jätteroligt! Jag ska plugga till svenskalärare och specialpedagog för grundskolans senare år. Åh, jag längtar redan tills jag är färdig! :)

En av mina närmaste vänner Thess ska läsa till lärare fast för yngre barn, men vi kommer läsa första året ihop så det kommer säkert bli jättekul! Känns skönt att ha med sig någon från början i alla fall :)

Just nu står jag på jobbet, sista dagen på hela mitt semestervikariat. Det känns bra. Ikväll är det även Elfsborgsmatch, så här står jag i en gul/svart tshirt. Det kommer säkert bli mycket att göra ikväll, så bäst man förbereder butiken för stängning redan nu...

Ha det bra allihopa och önska mig lycka till imorgon! :)

sara:

Åh, såg precis att du ska gå specialpedagog med svenska som inriktning... den kom jag in på först. Men nu ska jag gå svenska, engelska och matematik för grundskolans tidiga år.

Fast de första tre terminerna läser vi ju ändå samma. Kul!

Åker du möjligtvis med buss 550 i morgon?

sara:

Hej igen... vad ska din kompis läsa då? Kanske kommer vi i samma klass...

Wiii, spännande :)

2009-08-23 @ 17:03:49
http://glitterogon.blogg.se/
Be:

Wiie lycka till! Det kommer säkert att gå jättebra =)

2009-08-23 @ 17:12:31
http://onelittleword.blogg.se/
*Em:

Heej :) Kikar in igen. Allt bra med dig idag?

2009-08-24 @ 12:12:38
http://emelojs.blogg.se/

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback