♥ Onsdag 19 aug

Idag fyller min storasyster 26 år! Grattis till världens bästa syster :)

Jag är nu inne på min sista vecka som semestervikarie. Det har faktiskt varit två tuffa veckor, speciellt som jag nu i en vecka har fungerat som butikschef. Har hållt i alla beställningar, leveranser och att det ska se snyggt ut i butik. Har haft så mycket i huvudet nu att jag inte ens hade blivit förvånad om det hade sprängts i tusen bitar.

På måndag börjar jag skolan! Vi har fått tre uppgifter vi ska göra innan måndag och jag är klar med en. Det jag har kvar är att jag ska läsa en bok och svara på några frågeställningar till den. Jag måste hinna läsa ut den innan lördag så att jag har lörd+sönd att hinna skriva på uppgiften.

Jag slutar klockan halv sex idag och då ska jag hem till min syster som sagt fyller år idag. Ska bli trevligt! Om 45 minuter kommer även Linda till jobbet, hon har varit i Spanien en vecka. Jag är avundsjuk!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback