♥ Onsdag

Idag är det onsdag och jag har precis ställt upp dagens realse på film: Milk, En shopaholics Bekännelser, Kartellen, In the electric mist, Killing room och några fler små-titlar. Jag är alltså på jobbet idag.

Just nu är de båda heltidsanställda på semester så jag vikar för butikschefen. Mohaha, I'm the boss! Nej, men det är faktiskt inte så roligt som det låter :P Jag får göra alla beställningar och se till att allt går runt i butik, att det är städat och att vi har allt vi kan tänkas behöva. Stort ansvar! Men på tisdag är Linda tillbaka och kan ta över, hoho.

Imorgon är det torsdag och då ska jag till Stockholm med familjgen. Jag skrev ju för ett tag sedan att min kusin har gått bort så nu ska vi på hans begravning imorgon. Har nästan aldrig varit i Stockholm, så det är med blandade känslor jag åker dit imorgon.

Nu ska jag dammsuga butik. PUSSHEJ


Ytterligare en bild från i lördags


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback