♥ Torsdag 20 aug

Just nu står jag på jobbet men slutar om cirka 25 minuter. Jag är så hungrig att jag håller på att DÖ. Åt ingen frukost innan jag började jobba så Marcus fick komma ner med en macka åt mig. Och det är det enda jag ätit idag. En enda liten fjuttig macka!

När jag slutat ska jag till Ica och handla, och senare ska jag göra pastasallad. Jag längtar, haha. Annars ikväll så ska jag LÄSA. Det är en bok jag måste ha hunnit läsa klart plus att jag ska göra uppgifter till boken, innan måndag, för då ska det in. Hur ska jag hinna?! Visst, jag kan läsa ut en bok på mindre än 24 timmar, om jag VILL. Jag har alltid haft svårt att läsa utvalda böcker i skolan som man blir "tvingad" att läsa. Men det ska nog gå bra! Annars får jag väl improvisera...

Marielle:

Har du några tips på en snabb, enkel och i stort sett gratis outfit? Samtdigt som den ska vara festsnygg...

Helena:

Du är VIP gäst och först att få fiska i fiskedammen! Jag kommer med mer info framöver ;) PUSS

2009-08-21 @ 22:57:52
http://helenanna.blogg.se/
Ms Sunshine:

Jag förstår att det känns nervöst för dig =) det kändes stort och läskigt förra året för mig med!

Skulle du plugga till lärare i Borås? Eller är jag helt fel ute nu? =P Min kompis Sara ska läsa till det i Borås ivf. Om det är så att även du ska göra det och vill "snacka ihop" dig med någon som ska göra det samma, så kan du klicka dig in på hennes länk "Glitterögon" i mina blogglänkar =)



Håller tummarna för dig - vet att det kommer gå galant imorn! =) Stor kram

2009-08-23 @ 13:37:05
http://cherrytreelane.blogg.se/

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback