♥ Veckan

Veckan som gått nu har jag praktiskt taget bara jobbat, så har inte varit så mycket att skriva här hehe.

Fast i tisdags var jag i och för sig på Bränneriet med Frida, Carro och Tiffy och drack cider. Och i onsdags var jag i och för sig på Hiphop Addict på Tonic med Marcus. Så jag har väl gjort lite saker ändå... he he.

Idag är det fredag och jag jobbar sista dagen som semestervikarie på Norrby-Hemmakväll. Nästa vecka börjar jag mitt semestervikariat på Knallelands Hemmakväll. Mycket jobb framöver är lika med mycket cash i slutet av augusti. Det blir perfekt i och med att skolan börjar och jag måste lägga ut en förmögenhet på kurslitteratur!

Ska även investera i en cykel. Jag bor med cykelavstånd från högskolan och så har jag inga jobbiga uppförsbackar vilket också betyder att jag inte har några roliga nerförsbackar ;) Har dock inte hittat någon perfekt cykel än, men det kommer väl!


Bild på mig, Tiffy, Elin och Jenny.
Några helger sedan


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback