♥ Ny lägenhet

Ja, som ni förstår av rubriken till detta inlägg så ska jag flytta in i en ny lägenhet.

Jag ska bo ensam för första gången i mitt liv. Visserligen har jag bott ensam nu i snart två månader, men ändå. Där kommer det bara vara MITT, och ingen annans. Känns skönt. Jag längtar så! Lägenheten är helt nyrenoverad och helt nytt kök och den är så fin!

Jag vet redan hur jag ska ha det, vilka färger på gardinerna jag ska ha och vart mina blomkrukor ska stå. Jag måste köpa en ny hylla där mina fiskar kan stå och jag måste sätta upp (och köpa fler) dvd-hyllor. Min dubbelsäng får plats och detta kommer bli perfekt!

Nästa vecka får jag nyckeln, fast då är jag uppe i Stockholm och väntar på att det ska bli nyårsafton. Men inom kort kommer det iallafall att bli flytt! Läääääängtar.



Helena:

Ny lägenhet? KUL! Vad händer med den gamla? Jag är så dålig på att uppdatera mig kring dig. Guldfisken min :)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback