♥ 58 nagellack

I hela mitt liv har jag bitit på mina naglar. Det var först för cirka ett år sedan jag bestämde mig för att sluta och försöka spara ut dem. Jag lyckades. Men nagellack hade jag inga. Och efter att det första var köpt, så fanns det inget som satte stopp. Jag älskar nagellack! Här ser ni mina 58 stycken som jag samlat på mig på ett år:



För varje gång jag målar och fixar använder jag en hel del produkter:

1. Depend Beauty Lack (tar bort missfärgning på naglarna)
2. Depend Nagel & Nagelbandsrengöring
3. Myrraolja (gör naglarna starkare och får dem att växa snabbare)
4. Nagelbandscreme
5. Mallar för fransk manikyr (när man som jag, har svårt att få till den raka linjen)
6. Isadora Perfect Nails Polish färg 87 flashy pink
7. Tandpetare (för att få till alla små detaljer)
8. WNW Beauty, färg SPARKLED.
9. Depend, färg 47 (glitter)
10. Silvriga stenar från Depend
11. Depend Quick & Shine Topplack


(färgerna på de olika lacken varierar självklart för varje gång. Men de i fetstil använder jag varje gång)


Resultatet av dessa produkter:



(ursäkta den dåliga kvalitén, alla bilder är tagna med mobilen ;))

Theodora:

Hej gumms!

Vilka fina naglar du har sparat till, du min x-nagelbitare! Jag minns hur du höll på att spara o spara!

58 nagellack?! herregud vilken samling!Riktigt bra jobbat!

Kram kram


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback