♥ Fredagen den 13e

Marcus är nere i tvättstugan och fixar med tvätten. Det är fortfarande Marcus som får sköta tvätten, för jag har verkligen ingen aning om hur en tvättmaskin fungerar! När jag bodde hemma och något behövde tvättas och ingen var hemma så fick jag snällt lägga ner tröjan (eller vad det var som skulle akuttvättas) i badkaret och tvätta för hand. Ha ha.

När han kommer upp igen (nu kom han), så ska vi städa upp i sovrummet. Man ser inte golvet, mina kläder ligger verkligen överallt. Marcus är snäll som hjälper mig (han tvingar mig att skriva det). Men nu ska vi städa! Ha en bra fredagen den 13e!


Helena:

Men duu.. Vi får fan ta en dag någon vecka nu så kör vi på smörgåstårta och vin! :) det kan bli riktigt mysigt!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback