♥ Hemma!

Nästan nyss hemkommen från jobbet. Har vart en jättelugn kväll på Hemmakväll ikväll. Ha ha, vad många kväll det blev.. Ho ho.

Marcus är ute och svirar ikväll vilket också är rätt så skönt. Jag sitter och lyssnar på Westlife och ska snart kolla på tjejfilm, ha ha! Skulle verkligen inte gått om han hade vart hemma. Vet inte vad han hade tyckt mest illa om; tjejfilm eller Westlife. Jag röstar på Westlife i alla fall... ;-)

Annars idag.. har städat hela lägenheten+diskat. Så nu är det fint här hemma igen. Men i övermorgon är det lika skitigt igen efter som jag och Marcus är som två grisar. Ha ha.

ha det bra.

Hahahah kolla på den här. Haha jag tror jag dör


Säkert egentligen skittråkig men ahah vad jag skrattade... hahaha..

Theodora:

Hahaha vilken Alex-humor!

Hahaha


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback