♥ Larm!

Nyss hemkommen från jobbet. Blev lite stressigt där i slutet när jag kom på att jag glömt min mobil. Och det EFTER att jag slagit på larmet. Då har jag cirka 10 sekunder på mig att ta mig ut, men självklart sprang jag in igen efter min kära telefon. TJUUUUUT!!! sa det då. Shit, vad högt det lät... Fick återigen springa tillbaka in i butiken för att läsa lappen "vad gör man när larmet har gått igång?" för att sedan springa tillbaka till larmdosan och stänga av det. Efter det fick jag ringa till larmcentralen och prata med en trevlig gubbe och sen fick jag gå hem. Tur att jag kan hålla lugnet i sådana situationer! Puh.

Nu ska jag färga håret (utgång imorgon! :) och sen sätta på en rulle. Hoppas ni har haft och får en fortsatt trevlig kväll! :)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback