♥ När du har tråkigt...

Googla på ditt namn inom citattecken, ex. "Christoffer är". Kopiera in de fem första träffarna på din blogg:

Alexandra är någon annan.
Alexandra är en ljusbärare
Alexandra är också en tönt!
Alexandra är inte den som klagar
Alexandra är ett kvinnonamn


mams:

Jag har tråkigt! =)



Maria är en ängel sänd från ovan

Maria är en rolig typ

Maria är bäst i länet

Maria är begränsat skattepliktig

Maria är jävla depp idag





2009-02-23 @ 08:07:29
Theodora:

Haha vilket tidsfördriv.. du är välkommen hem till mig och diska när du ha tid över ;)

Ms Sunshine:

jag har också tråkigt!

detta var en kul grej, snor den till min blogg ;)

2009-02-24 @ 13:11:10
http://cherrytreelane.blogg.se/

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback