♥ Nu får det vara nog

Vilken hektisk dag det har varit! Dagen började otroligt dåligt, verkligen. En massa killar har fått mitt nummer av en idiot till människa på en sida jag inte ens kan med att skriva här i  bloggen. Så det har ringt.. och ringt.. och ringt. Hela dagen! Antar att det är samma patetiska människa som har varit på mig i bloggen, så jag drog på mig kläderna och åkte ner till polisstationen. Polisen jag pratade med kunde inte så mycket om blogg, IPnummer etc, så fick sitta och förklara lite, men det blev en anmälan iallafall.

Så nu hoppas jag att jag får ett slut på detta. Människan som har stalkat mig (i tre månader), måste verkligen vara sjuk. Hoppas hon/han blir rädd av en anmälan och slutar.

Efter polisstationen gick jag och shoppade lite för att lugna mina nerver, sedan gick jag hem för att hämta en påse och sen ner till stan igen för att lämna påsen till Marcus och för att säga hejdå till honom för han åker till Linköping idag och ska vara där hela helgen. Har inte vart ifrån varandra så länge sedan han bodde i Norge. Kommer sakna dig, hun!

Nu ska jag fixa mig lite, och sedan iväg och jobba hela dagen på Hemmakväll.

Ha en fin kväll!

mams:

Hoppas psykopat-fjortisen hittar nåt annat att göra, varför inte leka med en gaffel på sig själv eller nåt?! Puss stumpan =)

2009-02-06 @ 20:15:53

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback