♥ Sunday

Härliga söndag.

Igår var det alla hjärtans dag och jag började dagen med att jobba på Hemmakväll.
Kvällen spenderade jag och Marcus hemma hos Malvina och Robin. Vi åt bakpotatis, goda röror, sallad och vitlöksbröd. Yum! Satt uppe till klockan ett och spelade spelet "Med andra ord". Hur kul som helst! Vi skrattade så vi grät, ha ha.

Just nu är jag på jobbet, har precis ätit lite thaimat. Dagens frukost, ha ha. Vi hade ingen mat hemma :( Slutar klockan 20 vilket är grymt skönt. Vi har nya öppettider numera så stänger klockan 21 på söndagar nu istället för 22. Så John har stängning till 21 och jag slutar redan klockan 20. Wooho.

Malvina kommer och hämtar mig när jag slutar och då ska vi ut på en promenad. Mysigt sådär på kvällen :)

Marcus och hans kompisar har NHL-turnering hemma hos oss, så jag är inte välkommen där hemma ha ha.

Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback