♥ Idag

Mår super! Blir aldrig bakfull och det tackar jag min lyckliga stjärna för. Marcus kan vara sängliggande i flera timmar såhär dagen efter. Men aldrig jag! Woho.

Imorgon är det att gå tillbaka till verkligenheten. Eller nej, det händer nog redan ikväll. Börjar jobba kvart i fem på Hemmakväll och jobbar till klockan 22. Imorgon är det dags för Newhouse igen. Första hela arbetsveckan detta år.

Efter jobbet imorgon ska jag besöka polisstationen. Under två månaders tid har jag blivit utsatt för trakasserier både på Internet och på telefon och nu får det vara stopp på det. Personen som hatar mig så mycket kommer nog hata mig ännu mer när han/hon har en polisanmälan om trakasserier hängandes över sig. Men hey, livet är vad man gör det till ;)

Ms Sunshine:

jag är precis som du - tycker bäst om kolhydrater och inte så mycket om kött, men det har gått förvånansvärt bra. =) hoppas på ännu mera resultat nu i veckan.



men shit, gumman =/ vad jobbigt att ha någon efter sig. det hade ju jag också ett tag sen (hon som skrev på min blogg om du minns?) det tär på en verkligen. vet du vem det är eller är det bara en främling som hakat upp sig?



kramar

Farre:

Rätt åt honom/henne! Evuuuul laugh

2009-01-12 @ 00:37:35
http://vacks.blogspot.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback