♥ Vi


Vad heter ni?

Alexandra Hultman och Marcus Borgnér.
Hur träffades ni? På vår kompis Thessans 20-årsfest.
Hur länge har ni känt varandra? I ett och ett halvt år.
Hur länge har ni varit tillsammans?
Lite mer än ett år.
Är ni förlovade? Nix, not yet.
Bor ni ihop? Jadå, sedan 1 juli -08 :)
Har ni barn? Hehe nej.
Har båda körkort? Nä, bara han.
I sådana fall, vem kör bäst? Jag ;) Haha, nej får väl bli han då.
Kommer du ihåg er första kyss? Självklart! Det var kyssar, Campino, spya och hångel, hahaha.
Vem sa "jag älskar dig" först? Marcus.
Vem är äldst? Marcus. Han är 86a och jag äe 88a.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är tvilling och han är skytt.
Vem fyller först på året? Jag i juni och han är decemberbarn.
Vem är längst? Marcus, of course.
Vem sjunger bäst? Haha vi har nog delad plats. Sjunger lika illa båda två ;)
Håller ni i handen på stan? Självklart!
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nja, inte så väl, men lite.
Vad har ni gemensamt? En hel del.
Blev du kär i första ögonkastet? Oh ja :)
Har ni någon speciell låt? Många! Rastegar ft Patrizia - Om vi inte, Hellogoodbye - Here in your arms är två.
Har ni några "frikort"? Absolut inte :P
Har ni stora framtidsplaner? Det finns en del.
Har ni gråtit i varandras armar? Ja.
Har ni varit utomlands tillammans? I Norge :)
Vilket är ert bästa minne? När vi blev sambos.
Vem lagar bäst mat? Jag!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser i soffan.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Vi pussas jämt :)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ja. Jag i Borås och han i Gränna.
Blir du lätt svartsjuk? Ja, jag står för svartsjukedramatiken i detta förhållande ;)
Brukar ni bråka? Inte så mycket bråk, men tjafsar gör vi ibland.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer mest.
Vad är det bästa med honom/henne? Allt! Humorn, The Looks, att han gör mig till en bättre människa :)
Vad använder ni för preventivmedel? P-ring. Bra shit!
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag pratar väldigt mycket i sömnen, haha.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback