♥ Yesterday was wooooonderful

Igår... ojojoj. Vi tre var i farten igen! Jag, Malvina och Malin. Since Daltorp.

Startade upp på förfest hos Malvina med en jäklans massa människor. Presenter, dans på bord, dirrrty med Christina Aguilera, ölspel och lite brottning och festen var perfekt. Taxi ner till stan vid tolvslaget och en jäkla kö på Harrys. Vidare till Tonic och efter det till Swing. Men alla människor är likadana där? Alla nyblivna 18åringar som bara går ut just för att mucka bråk. Shiet. Efter många om och men åkte vi iallafalll hem runt två cirka. Allt som allt var det en helgalen kväll med underbara människor! Love ya.





Vi har förändrats sen i nian, riight? ha ha.

Theodora:

sv:Jag ska börja ta betalt för allt!

Spel, fotboll, innebandy -allt!

om han vägrar betala? ja, då är det helt enkelt inte viktigt nog. Hårda bullar! Så ser jag på det!

Det jobbiga är om han börjar köra samma medicin typ på Top Model, sex and the city, vad ska jag då ta mig till?

Får hoppas att hans manliga hjärnceller inte går så långt, annars har jag problem! ;)



Låter som en skön helg du haft! Härligt!

Take care! /Theo

J:

Shit vad du börjar se vuxen ut gämfört med sist vi sågs :) / J

2009-01-29 @ 08:00:30

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback