♥ You know I love this picture ;)

Är på jobbet just nu.. Väntar på att få öppna upp butiken :)

Efter jobbet ska jag ner till centrum och träffa Jasmine. Jasmine är en tjej jag gick med tillsammans på högstadiet, sedan flyttade hon till Växjö. Och nu ska vi träffas igen för första gången på 6 år! Haha, galet.

Efter Jasmine ska jag till Netonnet och hämta min mobil som har varit på lagning. Längtar! Orkar inte ha den här mobilen längre, den är från stenåldern.

Sedan bär det av till min mammas jobb för att fixa lite i konferensrummet och efter det ska jag träffa Malvina i stan. Shit, vad jag kommer springa omkring idag!

Ikväll är det förresten middag hos min pappa. Marcus kunde inte följa med så Malvina är min dejt ikväll ;)



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback