♥ 16e juli

ÅH, vad det var skönt att sova ut imorses!

Har varit ute i vår sommarstuga hela dagen. Mina kusin+kusinbarn+faster från Stockholm har kommit dit nu och ska stanna där över helgen. Och lille Vincent var så söt! Blir riktigt sugen nu på att skaffa en egen, he he. Gäller bara att övertala (kanske muta, utpressa?) Marcus. Kommer nog ta några år.

Ikväll jobbar jag på Hemmakväll Norrby. Började kvart över fyra. Missade bussen påväg hit så jag fick gå, men det gick rätt så snabbt konstigt nog. Känns som jag bor jättelångt härifrån.

Ikväll klockan 21 spelar Tomas DiLeva i stan. Tråkigt att man missar det, inte för att jag är så intresserad av just honom men hela stan är full med människor på torsdagskvällarna när artister kommer till stan för att uppträda, så det hade varit lite kul att spana på folk.



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback