♥ Det skulle ha blivit en rolig kväll

Igår skulle det bli en rolig kväll. Utan tvekan. Jag skulle jobba mellan 15.30-21.30 och sen åka upp till Carro på förkrök för att sedan göra stan osäker. Det skulle ha blivit en rolig kväll.

När jag varit på jobbet en timme får jag reda på att min kusin har dött. Jag fick inte veta hur, när eller vad som hänt. Bara att han var död. Jag kände att jag inte kunde stå hela kvällen och vara trevlig och le åt alla kunder, så Maria skickade hem mig.

Det skulle ha blivit en rolig kväll. Utan tvekan.

Vi får hoppas att han har det bättre där han är nu.

Helena:

Det hoppas jag med Alex. Ring om det är något, tänker på dig.

Ms Sunshine:

Stora kramar <3

2009-07-20 @ 17:06:20
http://cherrytreelane.blogg.se/

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback