♥ Döda fåglar

För ett år sedan när jag och Marcus precis hade flyttat in i vår lägenhet hände något märkligt. Något märkligt och lite äckligt. Jag skulle ut på vår balkong och där ser jag den. En stor skata ligger död på  balkonggolvet. Marcus var då i Norge så min pappa fick komma och slänga ut den på marken.

Förra veckan när jag skulle ut på balkongen låg det en död sparv på vårt balkongbord. Iförd diskhandskar och plastpåsar fick Marcus bort den.

Idag när jag tittade ut på balkongen... vad tror ni jag ser? En till död fågel. Varför dör dom på min balkong?! Detta såg ut att vara en suicide-fågel, som störtat med näbben och huvudet rakt ner i bordet. Denna gången är det dessutom blod på bordet så Marcus tycker också det är äckligt. Någon frivillig som vill hjälpa mig att ta bort den?

Theodora:

Nejmen gud vad läskigt!

Inte en gång -Utan tre!

Jag hade blivit livrädd..


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback