♥ Halva veckan

Nu har halva veckan gått och jag har gått upp klockan halv fem sedan i måndags. Har märkt att jag är en riktig bitch mot Marcus när jag kommer hem på eftermiddagen och är trött och hungrig. Men imorgon blir det andra bullar! Jag har jobbat klart på H&M för den här veckan, blir kanske mer nästa vecka. Nu jobbar jag på  Hemmakväll ända tills på söndag.

Det kom en riktigt fet regnskur innan, som ett vattenfall rakt ner från himlen men sådana där jättestora regndroppar. Sånt regn som det alltid är i filmer då huvudpersonen blir helt dyngsur efter två minuter i ösregn.
Mitt i allt regn fick jag och en vän för oss att vi skulle ner till Hemmakväll och hyra film, så nu sitter jag här med blöta kläder. Det ändå dags nu att byta om till mjukisar, på med en film och måla naglarna.

Ha en fin kväll.


Gabriella:

svar: Nämen tack, men din är ju verkligen jättefin! Nej, designen har min kompis gjort, hon är superduktig på sånt! :)



Hoppas att du har haft en bra dag!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback