♥ Hangover Sunday

Hej mina vänner!

Igår var jag hemma hos min syster på förfest. Alltid lika roligt att festa och gå ut med henne. Det är visserligen 5 år mellan oss, vi är väldigt olika som personer men kommer ändå väldigt bra överens!

Vi var hemma hos henne och hennes sambo, lyssnade på musik, snacka skit, sjöng singstar och hade det allmänt kul. Åkte ner till stan vid tolv-tiden och dansade fötterna av oss inne på Harrys. Sedan blev det mat på Tellus och sen tog jag och Mackan en taxi hem.

Nu är jag på jobbet, ska jobba 11 timmar idag. Puh! Vet inte riktigt hur lång rast jag ska ha idag, borde ju bli en lång eftersom jag jobbar så många timmar. Får ringa butikschefen senare.

Justdet! Nästa vecka jobbar jag på H&M-lagret igen. Kommer bli nice. Jobbar där mån-ons, sedan tor-fre på Hemmakväll Alingsåsvägen och sedan lör-sön på Hemmakväll Allégatan. Jag flänger runt som bara den, hehe.


Vi två på midsommarafton

mams:

Vilka söta döttrar jag har! Brås de på sin mor tro? =) Puss gumsan, och JätteTack för hottisarna, supersköna! =)

2009-07-12 @ 19:10:02
Gabriella:

Vilken jättefin blogg du har!

Arnela:

H&M lagret, vart ligger det, och vad får man göra? Det låter bra, vad du får jobb hela tiden då, haha lycka :D

2009-07-14 @ 01:44:27
http://arnela.blogg.se/
Arnela:

PS: Om det är lagret som ligger på hulta så kommer jag förbi med vår hund och säger hej, vi bor ju ändå nära hulta :D

2009-07-14 @ 01:45:30
http://arnela.blogg.se/

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback