♥ Idag har jag pysslat

Idag hade jag inget att göra så jag tog en promenad ner till stan och till en av mina favoritbutiker: Bead Place! Där har de tusentals pärlor i massa olika färger, former och material. Jag älskar att gå där inne. Jag är dock ingen storshoppare där inne. Köper pärlor till kanske max fyra armband per gång när jag är där.

Detta är vad jag har gjort idag med pärlorna jag köpte! :

Ett "dubbelarmband"
Pärlorna är blommor (silvriga och svarta), vita och rosa stenar. Har även en peaceberlock på, en ängel och texten LOVE.
 

En fotlänk.
Bandet köpte jag dock på Glitter. Det är i alla fall ett hjärta som har tre berlocker hängandes på sig. En nyckel, ett hjärter-ess och en platta som det står "follow your heart" på.


Här har jag på mig dem. Den ena runt vristen och den andra på handleden.


Visst blev de snygga? Jag är helnöjd!

mams:

Kanonfint jue! Nu vet jag vad jag ska önska mig av tomten till jul =)

2009-07-29 @ 20:19:31

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback