♥ Jag kom in

I flera år har jag vetat vad jag ville plugga till i framtiden.
Svenskalärare
. Allra helst svenska2lärare.

I våras sökte jag in mest bara för att jag ännu inte hittat ett heltidsjobb.
Veckorna gick och jag tänkte:

"Får jag inte ett heltidsjobb så kan jag börja plugga"

Med andra ord, jag var inte jättetaggad eller så intresserad av att börja plugga.
 Idag fick jag besked. Resultat: Antagen stod det. Det pirrade i magen och jag blev överlycklig.

Tydligen var jag sugen på plugg ändå :)



JAG KOOOOOOOOOOOOOOOOM IN!
Specialpedagog och svenskalärare för grundskolans senare år, HERE I COME!

Theodora:

AAHHHHHHAAAAAA!!!!!

Jag blir tossig så roligt det är! Herregud, vad roligt!

Grattis Gumman! Verkligen stort grattis!

thess:

grattis..jag är fjärde reserv:) spännande

2009-07-10 @ 15:24:16
Loooolls:

JAAAAAAAAAAAAAA!!! :D Grattis babe!

2009-07-13 @ 19:47:58
http://louiceschoultz.blogg.se/

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback