♥ Lite senare

Hallå allesammans! Hoppas ni mår bra ♥

Nu är det cirka en halvtimme kvar tills jag slutar. Ska då antingen ner till stan med Marcus och Robin, ta nåt att dricka på någon uteservering och spana på folk som går förbi. Eller så ska jag hem och kika film. Vet inte riktigt hur det blir än, men det kvittar faktiskt!

Jobbet har gått bra idag, har ställt ut ungeär en miljon filmer i hyllan, packat upp ungefär tusen paket cigaretter och snus. Men nu kan jag koppla av! Ska dock alldeles strax ta fram dammsugaren för det ser förjäkligt ut på golvet här, rent (?!) ut sagt.

Pusstja


En kompis har taggat mig på den här bilden på Facebook. Är det likt?

Angelica Ståhlbröst:

Ahahahaha, snygg han (eler hon?) var ;)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback