♥ Måndag

Ska försöka mig på ett "normalt" inlägg. Helt plötsligt känns mina inlägg om naglar, fester, samboliv inte så viktiga längre. Eller, viktiga kanske är fel ord. Hmm, de känns så.. obetydliga.

Jag var tillbaka på jobbet igår igen, och det kändes bra. I lördags var det mer att chocken var tvungen att lägga sig, jag var bara tvungen att komma ifrån. En av butikscheferna skickade ett fint sms till mig i lördags-kväll:

Hej Alex. Hörde av Maria vad som hänt. Beklagar verkligen jättemycket. Hoppas du vet att du kan ringa imorgon om du inte kan jobba. Jag fixar det i så fall. Kramar.

Det betydde mycket med ett sånt sms. Det var fint.

Idag är det måndag och jag har vart nere och jobbat i min hemmabutik, Knalleland, i några timmar. Antingen det eller vika tvätt hemma, hehe. Jag borde egentligen börja med maten, men har precis tryckt i mig en halv påse kinapuffar, så jag väntar nog en liten stund. Ska gå ut och sätta mig på balkongen och ringa mamma.



Ge mig tillbaka min sommar...



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback