♥ Rastlös

Allmänt
Namn: Alexandra Josefine Hultman
Födelsedatum: 880602
Födelseplats: Borås
Bor: I gamla hederliga Borran
Ögonfärg: Gröna (fast alltid bruna linser)
Hårfärg: Brunt
Längd: 169 cm
Skostorlek: 37,5
Civilstatus: Väldigt mycket upptagen
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Tvilling
Kär: Yeeees


Har du under den senaste månaden...

.. Druckit alkohol?: Ja
.. Rökt?: Jo
.. Shoppat?: Hehe, mjo. Det är ju sommarrea just nu!
.. Skejtat?: Nä.
.. Bakat?:  Haha.
.. Stulit något?: Nix
.. Motionerat: Haha.
.. Solat: Jaa!
.. Haft sex: The best
.. Tappat bort saker: Alltid!


Antal...

.. människor du skulle ge ditt liv för: Min familj och mina allraallra närmaste.
.. piercings: Tre i ena örat och två i det andra :D
.. tatueringar: None
.. syskon: En bror och en syster
.. saker jag ångrar: Jag ångrar ingenting jag gjort - you live, you learn
.. skor: Öh.. Tio-femton par sommarskor och typ åtta par vinterskor. 
.. mascaror: Två.
.. personer du kysst: Jag håller faktiskt inte räkningen..
.. förhållanden du haft: MÅNGA! I was the pimp på lågstadiet.


Gott & Blandat

Pepsi eller Coca Cola: Usch.
McDonalds eller Burger King: Thai! ;)
Adidas eller Nike: Nike
Choklad eller vanilj: Choklad
Kärlek eller sex: Kärlek
Tacos eller Pizza: Tacos! I löööv tacos.
Läppstift eller läppglans: Läppglans
Buss eller bil: Bil, men har inget körkort så - buss
Cider eller öl: Cider


Ärligt

Svär du: Nja, inte så ofta faktiskt. Kanske om jag slår i tån.
Sjunger du: I duschen
Duschar du varje dag: Ja
Gillar du skolan: Går inte i skolan.. än!
Kommer du överens med dina föräldrar: Ja
Tuggar tuggummi: Alltid, hehe
Plattar håret: Yes
Gråter du: Huva, för allt och ingenting


Har du någonsin...

.. Däckat eller varit jättefull?: Ja
.. Blivit kallad hora?: Ja
.. Blivit nedslagen?: Ja
.. Ångrat ett sex?: Nej, kanske inte just själva sexet, men situationen och person hade vi kunnat hoppa över haha.
.. Druckit whiskey?: B
.. Kissat ner dig?: Inte sedan jag var liten hahha
.. Ljugit om din ålder?: Ja, när jag var TRETTON.
.. Bråkat utan anledning?: Det kallas PMS
.. Kallat dina föräldrar cp?: Nej
.. Varit uppe 24 h?: Jo det har jag nog.


I framtiden

Namn på barn?: Oh, jag har så många namn! Jag och hjärtat har dock bestämt namnet Jordan och Olivia.
Hur vill du dö?: Jag vill inte dö
Vad vill du bli när du blir gammal: Lycklig, frisk pensionär och mormor/farmor
Hur vill du gifta dig?: Utomshus på sommaren
Vart vill du bo?: Jag vill bo kvar i Borås
Drömjobbet: Vi får hoppas att drömyrket är lärare, eftersom jag nyss kommit in på högskolan.



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback