♥ I lördags

Vilken kväll det var i lördags!

Klockan halv sex på kvällen landade jag och Malvina hemma hos min pappa. Vi fixade naglar, blandade bål och ställde fram gurk- och morotsstavar och dipp.

Mellan sju och åtta droppade de första in och de sista kom vid tio, halv elva. Vi var väl omkring 25 stycken till slut, och vad kuuuul vi hade! Musiken spelades jättehögt och hela vardagsrummet var fullt av människor som dansade. Det var helt great!

Så tack alla mina vänner som var där! Ni gjorde min kväll helt oförglömlig! :* (saknade Theo dock, puss)

Just nu väntar jag på att Marcus ska ringa, för jag vet inte hur man kopplar in kameran i datorn. Men snart vet jag, och då får ni se på bilder!

Tja










Theodora:

Jag saknade dig med gumman.

Känns pi*s tråkigt att jag missade allt kul, men hoppas vi kan ta igen det på nåt sätt.

Jag smsar dig i veckan sen för bokning av dejt :)

puss


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback