♥ Idag, ikväll

Idag är det både kalas och fest. Me like!

Om en timme kommer min bror och hämtar mig och Marcus. Vi ska hem till min pappa på kalas. MITT kalas! :-) Mamma har lovat smörgåstårta och just därför har jag inte ätit någon frukost idag, ha ha. Mmmm!

Ikväll klockan sex beräknas de första komma (även där hem till min pappa, festen hålls där ikväll) på festen. Det kommer bli riktigt nice! Förhoppningsvis regnar det inte ikväll. Kommer nog bli lite kallt ändå, jag ska gå barbent. Tur att vi inte ska vara  utomhus så mycket :)

Den här kvällen kommer bli toppen!!!

PUSS


Theodora:

Jag är så ledsen att jag inte kunde komma. Speciellt när jag såg fram emot det. Ligger död hemma.

Jag tänkte att du kanske ville träffa mig i veckan någon dag om du kan och kanske fika? Har en födelsedagspresent som vill till sin ägare ;)



Hoppas ni hade kanon kul igår!

Många kramar!/Theo


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback